Opinie na Ceneo, dlaczego warto walczyć o rekomendacje?

Konsumenci są coraz bardziej świadomi podczas podejmowania decyzji zakupowych. Dlatego finalizację transakcji zarówno w kanale online, jak i offline często poprzedzają lekturą opinii innych użytkowników na temat danego produktu lub usługi. Opinie mogą być sprzymierzeńcem w generowaniu zysków, dlatego umiejętne korzystanie z dobrodziejstw buzz marketingu nierzadko okazuje się przepisem na sukces. Statystycznie ponad 70% klientów […]

Dlaczego nie można przerywać działań marketingowych (nawet w czasie pandemii)?

Okres pandemii przeniósł życie offline do online. W tej chwili większość codziennych prac załatwia się zdalnie w tym zakupy, pracę a nawet szkołę. Sieć stała się bazą sterującą, centrum dowodzenia i komunikacji ze światem. Czy może być piękniejszy scenariusz dla prowadzonej w tym czasie kampanii marketingowej? Sprzedaż w czasie pandemii Panika spowodowana pandemią dotknęła mniej […]

Czy influencer marketing ma przyszłość?

XXI wiek przynosi nam bardzo dużo zmian w naszym życiu codziennym. Zmieniają się politycy, zmianie ulega także klimat. Zmianom podlega służba zdrowia oraz oświata. To wszystko wpływa bezpośrednio na nas i na sposób, w jaki postrzegamy świat, który nas otacza. Nadążyć za tym wszystkim nie jest łatwo. Szczególnie że zmiany są tak dynamiczne, że czasami, […]

Marketing szeptany a sprzedaż

Marketing szeptany w dużej mierze ma szansę wpłynąć na zyski, jakie będzie osiągała firma. Jednak oprócz zysków firma może również zanotować spadek, jeżeli WoMM będzie nieumiejętnie stosowany. Na czym powinniśmy się skupić, aby prowadzić skuteczne działania? Wiedza WoMM Aby móc dobrze dopasować się do marketingu szeptanego należy zdobyć odpowiednią wiedzę odnośnie tego tematu. Realizację tzw. […]

WoMM, content i influencer marketing – czy mogą być stosowane łącznie

Dotarcie do klientów zainteresowanych zakupem naszych produktów lub usług – taki cel zakłada sobie każda firma. Realizacja takich celów nie jest łatwa. W szczególności biorąc pod uwagę fakt obecności konkurencji na rynku. Jeżeli jednak ktoś jest na tyle zdeterminowany oraz zna najkorzystniejsze narzędzia marketingowe w sieci, to ma szansę na odniesienie ogromnego sukcesu w niedalekiej […]

Czy marketing szeptany wyprze content marketing?

Wokół marketingu szeptanego jest bardzo wiele kontrowersji. A jednak warto wiedzieć, że jest to naprawdę niedoceniona forma marketingu, która może bardzo szybko odwrócić złą kartę firmy. Nie ma to nic wspólnego ze spamowaniem, z którym się czasami kojarzy. Czy jest możliwe, żeby ta forma działań sprzedażowych miała wyprzeć dobrze zadomowiony w sieci content marketing? Siła […]

Skuteczność rekomendacji na forach dyskusyjnych

Obserwując różnego rodzaju fora internetowe można zauważyć, że coraz częściej pojawiają się w nich różne rekomendacje. Jako potencjalni odbiorcy chętnie kierujemy się takimi rekomendacjami i opiniami pozytywnymi lub negatywnymi podczas wybierania produktów i usług w życiu codziennym. Czy kierowanie się takimi rekomendacjami jest dobre? Marketing plotki, czyli fałszywe rekomendacje Nie można zaprzeczyć temu, że połowa […]

Jak pozyskiwać linki zewnętrzne dla swojej strony

Linkowanie zewnętrzne to jeden z najbardziej skutecznych sposobów wypozycjonowania strony. Dla Google jest to bowiem znak, że linki odnoszą do najbardziej wartościowych treści, więc te od razu są promowane. Optymalnym rozwiązaniem byłoby linkowanie organiczne, ale to niestety nie jest łatwe. Jak pozyskiwać zewnętrzne linki do swojej strony? Oto lista sposobów. Twórz wartościowe treści To jedyny […]

eRzecznik jako najlepsze narzędzie wizerunkowe

Pozytywny wizerunek firmy – wszystkie kampanie marketingowe mają na celu zbudowanie takiego wizerunku wobec firmy którą reprezentują. Jak można wpłynąć na takie postrzeganie swojej firmy? Chociażby poprzez zastosowanie eRzecznika marki. Umiejętne wykorzystanie takiej osoby/osób może wpłynąć w przyszłości na osiąganie przez naszą firmę dużych zysków. Definicja eRzecznika eRzecznik to nowa forma marketingu szeptanego. Jest to […]