Skuteczna reklama firmy na Twitterze

Działania marketingowe w mediach społecznościowych kojarzone są przede wszystkim z najpopularniejszym Facebookiem. Następnie do głowy przychodzą takie skojarzenia jak Instagram, Linkedin czy Tiktok. A co z Twitterem? To platforma bardzo niedoceniania. Kojarzona jest głównie z publikowaniem szybkich newsów. Jednak ma ona ogromny potencjał i doskonale nadaje się do promowania firmy, sprzedaży czy budowania relacji biznesowych. […]

Trendy w copywritingu

Pisać każdy umie? Niekoniecznie szczególnie, jeśli mamy na myśli treści sprzedażowe, które jednocześnie wesprą działania SEO. Jak, więc tworzyć skuteczne teksty? Przygotowaliśmy na Was krótki zbiór najnowszych trendów w copywritingu. Dzięki temu dowiecie, jak pisać, żeby zarabiać! Content marketing wbrew pozorom nie jest sztuką łatwą. O ile samo pisanie wydaje się nie być zadaniem trudnym, […]

Co daje rebranding?

Odświeżenie wizerunku jeszcze do niedawna kojarzyło się z muzykami, którzy właśnie wydali nowy album. Wtedy bardzo często zmieniali też swój image, by „zrobić więcej szumu” wokół swojego nowego „krążka”. Dzisiaj rebranding z powodzeniem wykorzystują biznesmeni, a firmy, które przejdą odpowiednie „zabiegi kosmetyczne”, zyskują. W jakim sensie można mierzyć te pozytywny, jakie zapewnia zmiana wizerunku firmy? […]

Co wpływa na wizerunek firmy?

Wizerunek firmy to jeden z najważniejszych elementów polityki przedsiębiorstwa na rynku. Jest wiele takich aspektów, które mają wpływ na to, czy jest on dobry, czy zły, czy neutralny. Prowadząc działalność, warto wiedzieć, jak dbać o swoją firmę. W ten sposób będzie na ogół cieszyć się jak najlepszym postrzeganiem wśród klientów, potencjalnych odbiorców, a także „w […]

Promocja w grupie na Facebooku – plusy i minusy

Na portalach społecznościowych można zauważyć potężną migrację ludności. Przemierzają strony typu fanpage nieraz z prędkością błyskawicy. Nieraz zostawią komentarz, udostępnią wpis i „lecą dalej” na „złamanie karku”. Nawet jeśli fanpage cieszy się popularnością, nie łatwo o uwagę „swojej” społeczności, której na social mediach nie ma się na wyłączność. By „wyłuskać” z tłumu internautów, którzy są […]

Jakie kanały dla marketingu szeptanego są najlepsze?

Żyjemy w czasach kiedy zdanie klienta i opinia społeczeństwa są zdecydowanie najważniejsze. Jednocześnie standardowe reklamy telewizyjne i radiowe cieszą się wśród ludzi coraz mniejszym zaufaniem i osiągają coraz gorsze wyniki. Zdecydowana większość ludzi deklaruje, że w procesie zakupowym to właśnie opinia innych jest dla nich priorytetowa. Dodatkowo bardzo często szukają oni informacji na temat produktów […]

Controlling w marketingu szeptanym?

Marketingowcy w ostatnim czasie spotykają się ze swojego rodzaju ‘znieczulicą reklamową’. Metody promowania marki czy też produktu są coraz bardziej nowoczesne. Wynika to głównie z rosnących potrzeb, ale i świadomości konsumenckiej. Obok billboardów klienci przechodzą obojętnie. Nie zachwycają się już także degustacjami w supermarketach. Śmiało można stwierdzić, że kampanie reklamowe musiały więc wskoczyć na wyższy […]

Marketing szeptany w promocji warsztatów samochodowych

Branża motoryzacyjna, samochodowa z roku na rok się rozwija. Przybywa samochodów osobowych i nie tylko. Niezależnie od ich stanu, auta będą się psuły i będzie im co jakiś czas potrzebna pomoc mechanika. Nic więc dziwnego, że z roku na rok powstaje coraz większa liczba warsztatów samochodowych. Jak zdobyć klienta? Każdy właściciel warsztatu doskonale zdaje sobie […]

Marketing szeptany dla restauracji

Jak wygląda dobry marketing szeptany dla restauracji? Na czym polega i komu go zlecić? Z marketingu szeptanego korzystają lub korzystały największe restauracje świata. Przyznają się do tego lokale z gwiazdkami Michelin i czołowe sieci fast-foodów. Na czym polega marketing szeptany restauracji w sieci? Komentarze na forach i pod postami, wpisy w mediach społecznościowych, nowe wątki […]

Marketingowe pomysły dla małej firmy

Powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu, chyba nigdy nie przestanie być aktualnie. Bez względu na to, w jakiej branży działamy i jaki biznes otwieramy, potrzebna jest nam odpowiednio dobrana reklama. Małe firmy mają zwykle utrudnione zadanie, z powodu niewielkiego budżetu, jakim dysponują. Jednak i w tym przypadku da się prowadzić skuteczne działania marketingowe. Szukasz pomysłu […]